Avant 700 Serien
Enestående styrke/prisforhold
Hvilken Avant 700, skal du bruge?
Alle tre modeller i Avant 700 serien har en forbedret løftekapacitet og kan håndtere en belastning på op til 1600 kg. De klarer nemt større opgaver end de mindre Avant modeller uden at miste en kendt Avant funktion: lethed i udførelsen af opgaven.
Med en AVANT de egenskaber, som kunderne efterspørger:
- Høj arbejdssikkerhed
- Den bedste ergonomi
- Stor fleksibilitet og mange redskabsmuligheder
- Effektivitet og stor manøvredygtighed
Du får en kraftfuld maskine med 700 serien, der let håndterer wrapballer, big bags, paller og sågar belægningsten. Minilæsseren er kompakt nok til at arbejde på snævre områder og teleskopbommen giver større løftehøjde og rækkevidde. Den parallelstyrede læssebom gør læsningen hurtigere og mere præcis.
Find GT-kabine til 700-serien Klik her
Find L-kabine til 700-serien Klik her
Tilvalg: | |
Centralsmøring | +32.000,- |
8-vejs el-joystick | +10.000,- |
Ekstra dobbeltvirkende olieudtag | +7.000,- |
HD-skærme | +12.000,- |
Differentialespær | +12.000,- |
Tekniske informationer
Model | Avant 735 | Avant 755i | Avant 760i |
Motormærke og type | Kohler KSD 1403NA Stage V | Kohler KDI 1903 TCR | Kohler KDI 1903 TCR |
Olieflow | 66 L/min | 80 L/min | 80 L/min |
Maks brydekraft | 1700 kg | 1700 kg | 1700 kg |
Maks Løfte kapacitet hydr. | 2100 kg | 2100 kg | 2100 kg |
Løftehøjde | 3080 mm | 3100 mm | 3100 mm |
Teleskoparm | Ja | Ja | Ja |
4WD | Ja - til- og frakobling | Ja - til- og frakobling | Ja - til- og frakobling |
Hastighed | Op til 12 km/t | Op til 17 km/t | Op til 26 km/t |
Højde | 2110 - 2335 mm | 2110 - 2335 mm | 2110 - 2335 mm |
Længde | 3060 mm | 3060 mm | 3060 mm |
Bredde | 1080 - 1450 mm | 1080 - 1450 mm | 1080 - 1450 mm |
Skubbekraft | 1600 kp | 1600 kp | 1600 kp |
Dæk | 320 / 60 - 12" HD TR | 400 / 50 - 15" HD Græs / TR | 400 / 50 - 15" HD Græs / TR |
Fremdrift | Hydrostatisk | Hydrostatisk | Hydrostatisk |
Motorydelse | 26 hk | 57 hk | 57 hk |
Venderadius ind/ud | 1240 / 2780 mm | 1240 / 2780 mm | 1240 / 2780 mm |
Løftekapacitet | 1600 kg | 1600 kg | 1600 kg |
Vægt | 1800 kg | 2100 kg | 2100 kg |
Brændstof / drivmiddel | Diesel | Diesel | Diesel |
Dimensioner
Følgende visualisering tydeliggør dimensionerne på AVANT 700 serien.
Avant 700-serien i brug
Se i videoen hvordan Avant 700-serien fungerer i praksis
Kabinen der sikrer ergonomi og arbejdsvilkår
DLX Kabinen til din AVANT 700 giver de bedste arbejdsbetingelser hele året, primært pga. støjreduktion, varmeapparat og mulighed for aircondition
GT-kabinen er en selvstændig ROPS/FOPS kabine, som monteres direkte på maskinen, i stedet for standard ROPS sikkerhedsbøjlen. Den er udstyret med et varmeapparat, lydisolerende interiør, stofsæde, radio og kabine luftfilter - GT-kabinen kan ikke eftermonteres, men skal tilkøbes fra start!
Avant GT-kabine er rummelig, fuldt udstyret, med godt lys og er fuldt ud på højde med andre kabiner af samme størrelse på markedet. Der er bedre plads i GT-kabinen, større vinduer og reduceret støjniveau med mulighed for aircondition og affjedring i sædet. Reflekssætte, kørelys, arbejdslys, rotorblink og blinklyser er standard udstyr på GT-kabinen - Kabinen muliggør indregistrering til landevejskørsel.
|
Leddelt design
Tillader endnu mere præcise bevægelser
Det er en yderst vigtig faktor for 700 seriens størrelse at have et knækstyret design, som ikke svinger til siden, da det minimerer risikoen for at tippe minilæsseren. Den faste ledforbindelse gør kraftige sidelæns bevægelser umulige, da hele minilæsserens vægt fungerer som modvægt og holder maskinens chassis stabilt. Dette har mange Avantførere allerede haft positive erfaringer med. |
|
Bomkonstruktionen
Der giver oversigt og forbedrer arbejdseffektiviten
Den moderne bomkonstruktion med bommen i siden giver fremragende uhindret udsyn - det er ikke nødvendigt at læne sig ud fra førersædet for at se redskaberne. Bomkonstruktionen sikrer ikke blot det perfekt udsyn og overblik, det giver samtidigt større præcision, arbejdseffektivitet og sikkerhed - det er maskinen, som rækker ud, ikke føreren. |